مسئولان سیستان و بلوچستان نظام هماهنگ و منسجم در برقراری ارتباط با مهارت داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه گسترش مهارت در سیستان وبلوچستان به هم افزایی مسئولان احتیاج دارد، گفت: مسئولان سیستان و بلوچستان نظام هماهنگ و منسجم در برقراری ارتباط با مهارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «امیر میمنت آبادی» در اولین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان  در سال جاری گفت: در زمینه توسعه مدیریت و منابع سازمان، با چالش و محدودیت ها روبه رو هستیم.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  به بازدیدش از مراکز فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و افزود: مهارت افزایی در سیستان وبلوچستان مثبت ارزیابی می شود و این را مدیون مجموعه مربیان و کارکنان فنی و حرفه ای استان می دانم.

 

 میمنت آبادی بر همکاری و هم افزایی کارکنان برای پیشبرد امور و اهداف سازمان تاکید کرد و یادآور شد: استفاده از نظارت کارشناسی در تمام سطوح ستادی و استانی امور را به نحو مطلوب به فرجام می رساند، بنابراین باید زمینه گفتگو و بیان نظرات کارکنان و کارشناسان باید فراهم و  تسهیل شود.

 

وی با  بیان اینکه دولت نسبت به مهارت آموزی نگاه ویژه دارد، افزود: دولت جدید برای گسترش مهارت آموزی در بین جوانان و افراد جویای کار برنامه دارد.

 

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : نگاه رئیس سازمان به مقوله مهارت آموزی نگاه تحول گرایانه از طریق ایجاد تغییرات بنیادی در کمیت و کیفیت آموزش ها و تجهیزات مورد نیاز است.

 

میمنت آبادی اثر بخشی آموزش های مهارتی در رفع بیکاری را منوط به همدلی و هم افزایی همکاران در رده ها و هم افزایی با دستگاه های مربوطه عنوان کرد.

 

وی نگاه ویژه به استان سیستان وبلوچستان با توجه به نگاه دولت را بیان نمود و خواستار نظام هماهنگ و منسجم در برقراری ارتباط مسئولین با مهارت را خواستار شد .

کد خبر 1107733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha