هفتمین سالانه خوشنویسی استان کرمان برگزار می شود

آیین گشایش نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی استان کرمان با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ آیین گشایش نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی استان با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

 

وحید محمدی با اعلام این خبر افزود: این رویداد هنری همزمان با ایام هفته خوشنویسی از سوی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، برای هفتمین سال متوالی برنامه ریزی شد.

 

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: این سالانه در دو بخش آموزشی و پژوهشی و همچنین نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز استان برگزار خواهد شد.

 

 


وی با بیان اینکه در بخش نمایشگاه پس از انتشار فراخوان از میان بیش از ۱۲۰ اثر راه یافته به دبیرخانه  ۸۰ اثر انتخاب و در گالری های نمایشگاهی موزه به مدت ۲۰ روز به نمایش گذاشته می شود؛ اظهار کرد: این آثار در بخش های خوشنویسی نستعلیق، شکسته، ثلث نسخ، خط نقاشی و قطاعی انتخاب شده است.

 


گفتنی است؛ آیین گشایش نمایشگاه آثار این رویداد یکشنبه دوم آبان ماه جاری، همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و امام جعفرصادق علیه السلام، ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر روباز موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1107773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha