کتب با موضوع زندگینامه رسول اکرم (ص) به اعضای کانون شهدای کارشناسان اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان از توزیع کتب با موضوع زندگینامه رسول اکرم (ص) همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت رسول نور و رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بین اعضای این کانون خبر داد.

حجت الاسلام «علی خرم دوست» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتب با موضوع زندگینامه رسول اکرم (ص) همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت رسول نور و رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بین اعضای کانون شهدای کارشناسان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: این نونهالان و نوجوانان در کلاس های مهدوی این کانون مشارکت دارند و استقبال خوبی از این طرح فرهنگی داشتند.

 

وی اظهار داشت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اعضای نونهال و نوجوان این کانون صورت گرفت.

 

حجت الاسلام خرم دوست افزود: کار فرهنگی برای مطالعه و ترویج کتابخوانی باید از سنین پائین صورت گیرد تا شاهد افزایش زمان مطالعه در سنین جوانی و بالاتر باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان یادآور شد: کلاس های مهدوی این کانون به صورت هفتگی با مشارکت فعالان این کانون برگزار می شود و استقبال از کلاس ها نیز بسیار خوب است.

 

حجت الاسلام خرم دوست خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ متعالی در بین کودکان و نوجوانان یک مسئله اصلی در کانون های مساجد است و تلاش می کنیم این رسالت را به خوبی بجا آوریم.

 

کد خبر 1107794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha