کانون های فرهنگی هنری «عمار» و «شهید نوازالله رنجبر» شیراز بازدید شدند

با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، کانون فرهنگی هنری «عمار» مسجد القرآن و «شهید نوازالله رنجبر» مسجد «امام سجاد (ع)» شیراز بازدید شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، کانون فرهنگی هنری «عمار» مسجد القرآن و «شهید نوازالله رنجبر» مسجد «امام سجاد (ع)» شیراز بازدید شدند.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (شنبه ۱ آبان) در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری «عمار» مسجد القرآن شیراز طی نشستی با حضور اعضای هیئت امنای این مسجد گفت: با توجه به هجمه هایی که نست به اسلام و انقلاب صورت می گیرد، فعالیت ها باید به گونه ای باشد که نوجوانان و جوانان جذب مسجد شده و در برابر هجمه ها واکسینه شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر تکریم پیشکسوتان مسجد، خاطرنشان کرد: بزرگان و افرادی که مدت های طولانی عمر بابرکت خود را صرف خدمت به مسجد کرده اند، شایسته اکرام و احترام هستند و تکریم پیشکسوتان مسجد بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه نوع برخورد با نوجوانان و جوانان در جذب آنان به مساجد مهم است، افزود: همه اصحاب مسجد باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در برخورد با نوجوانان و جوانان صبر و شکیبایی مضاعف داشته باشند زیرا در جذب آنها بسیار موثر است.

بر اساس این گزارش، فعالیت های مختلف کانون فرهنگی هنری «عمار» مسجد القرآن شیراز نظیر کارگاه تولیدی خیاطی، مهد مسجد، کتابخانه و سالن مطالعه در شرف تاسیس آن نیز مورد بازدید قرار گرفت و طی جلسه هم اندیشی نیز در خصوص حل مسائل و مشکلات تبادل نظر و از اقدامات انجام شده تجلیل شد.

همچنین در بازدید دیگری کانون فرهنگی هنری «شهید نوازالله رنجبر» مسجد امام سجاد (ع) شیراز با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و اصحاب مسجد مسائل و مشکلات در خصوص مدیریت این کانون بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

کد خبر 1107819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha