دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهری از برگزاری دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از سری برنامه های طرح ملی «کوثر رسالت» است که از چهارم تا ششم آبان ماه جاری در استان برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» از سری برنامه های طرح ملی «کوثر رسالت» است که از چهارم تا ششم آبان ماه جاری در استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دوره آموزشی به منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران و مربیان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: نماز شیرین، تربیت قرآنی بدون تنبیه، حفظ قرآن با بازی کودکانه، دعوت خوش کودکان به نماز، با استفاده از ابزار هنری شعر، قصه و بازی نمایشی و ایجاد فضایی شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت‌ بخش و توانمند سازی مادران برای تربیت فرزندان قرآنی از موضوعات این دوره آموزشی است.

 

مظاهری با اشاره به اینکه مربی دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» مهدی فاضلی مهرآبادی است افزود: در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره آموزشی اعطا خواهد شد.

 

کد خبر 1107856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha