فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی نیاز مهم برای توسعه شهری است

خلیلی گفت: فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی نیاز مهم برای توسعه شهری است و ما با ایجاد همه این زیرساخت ها امروز در جایگاهی قرار داریم که پارک جنگلی قرمرض نکا با قدمت چندساله به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «موسی خلیلی» عصر امروز( 1 آبان) در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان یکی از مناطق گردشگری در شرق استان مازندران اظهار کرد: پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان منطقه نمونه گردشگری با شاخصه دارا بودن آب معدنی با خواص درمانی است.

 

شهردار نکا افزود: پارک جنگلی قرمرض نکا در فضای 10 هکتاری به مدت 15 سال به شهرداری نکا واگذار شده است و اکنون تجهیز این منطقه گردشگری به نمازخانه، آلاچچیق، رستوران، کلبه های اقامتی، مخزن آب، باند سلامت و... اقدامات انجام شده برای این منطقه است.

 

خلیلی گفت: فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی نیاز مهم برای توسعه شهری است و ما با ایجاد همه این زیرساخت ها امروز در جایگاهی قرار داریم که پارک جنگلی قرمرض نکا با قدمت چندساله به بهره برداری رسید و فضای نشاط و شادی برای شهروندان و گردشگران فراهم شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های پیش رو در شهرداری نکا خاطر نشان کرد: ساماندهی ورودی نکا، تپه نارنجباغ، پارک محلات، آرامستان، آزادسازی 30 متری و احداث عمارت شهرداری از برنامه های پیش روی ما رد آینده است.

 

شهردار نکا همچنین یادآور شد: انتظارداریم با کمک استاندار و مسئولان استانی پارک جنگلی کوهسارکنده به شهرداری نکا واگذار شود و همچنین تحویل دائمی طرح دریا به شهرداری نکا، احداث کشتارگاه صنعتی در نکا و توسعه پارک جنگلی قرمرض نکا از انتظارت مهم ماست.

کد خبر 1107885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha