لزوم بازنگری طرح هادی ۴۱ روستای واجد شرایط در شهرستان جهرم

شفیعیان گفت: در نشست با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقرر شد نسبت به تهیه بازنگری طرح هادی ۴۱ روستای واجد شرایط در شهرستان جهرم به فوریت اقدام شود.

«مهدی شفیعیان» در حاشیه سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در جلسه ای که با حضور نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مدیرکل بنیاد مسکن استان و تنی چند از مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی برگزار شد مسائل و مشکلات سکونت گاه های روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در این نشست مقرر شد نسبت به تهیه بازنگری طرح هادی ۴۱ روستای واجد شرایط به فوریت اقدام شود، افزود: همچنین با استفاده حداکثری از قانون در زمینه تامین قیر، بهسازی معابر روستایی تسریع شود.

 

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات این نشست فرآیند قانونی پرداخت تسهیلات احداث مسکن بود که با افزایش قابل ملاحظه سقف وام بزودی ابلاغ و عملیاتی شود.

 

شفیعیان عنوان کرد: همچنین در نشست با رئیس بنیاد مسکن کشور این درخواست را داشتیم که فرآیند تهیه طرح هادی روستایی و درخواست های تغییر کاربری و الحاق به طرح تا حد امکان کوتاه شود.

کد خبر 1107937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha