انتصاب مدیران شایسته با نظارت استاندار فارس موجب سلامت اداری می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: انتصاب مدیران شایسته در استان با پیشنهاد و نظارت مستقیم استاندار فارس گام مهمی در سلامت اداری و پیشگیری از وقوع فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 2 آبان) در دیدار با استاندار جدید فارس گفت: وجود مدیر فرهیخته و دلسوز در راس مجموعه اجرایی فارس فرصت مناسبی برای جهش استان فارس در زمینه های مختلف است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: شورای قضایی فارس برای همکاری همه جانبه با مجموعه اجرایی استان و استاندار جدید فارس آمادگی دارد و انتصاب مدیران شایسته در استان با پیشنهاد و نظارت مستقیم استاندار فارس گام مهمی در سلامت اداری و پیشگیری از وقوع فساد است.

وی اضافه کرد: دادگستری فارس در 2 سال اخیر اقدامات ویژه ای برای حمایت، رونق بخشی و رفع موانع تولید در استان به انجام رسانده که منجر به بازگشت بیش از 170 واحد تولیدی به چرخه فعالیت شده است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: برای رسیدگی به وضعیت اسفناک حاشیه شهر شیراز و رها شدن فاضلاب در بخشی از مناطق  ورودی شهر به ورود جدی مسئولان در تمام حوزه های مدیریتی و خدماتی  نیاز است.

وی ادامه داد: آینده استان به وجود 50 هزار باغ شهر در شیراز و معضلات متعدد این باغ شهرها و 17 هزار چاه غیر مجاز گره خورده و علیرغم ورود جدی دستگاه قضایی در برخورد با زمین خواری ها و ساخت و سازهای غیر مجاز و مسلوب المنفعه شدن چاه های غیر مجاز هنوز هم به اقدامات بیشتری نیاز داریم.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی نیز گفت: پیشگیری از وقوع جرم امری فرا قوه ای است و به تعاملات گسترده دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی و سیاست گذار نیاز دارد.

کد خبر 1108039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha