اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار دولت برای پیشگیری از طلاق در فارس

ایمانیه گفت: اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار دولت به آموزش ها و مشاوره های پیش از ازدواج از اقدامات پیشگیرانه و موثر در كنترل آمار طلاق در استان فارس به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 2 آبان) در دیدار با رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: برای خدمت رسانی مناسب به مردم به هم افزایی نمایندگان تمامی قوا نیاز داریم و بهترین راه حل مشكلات مسیر پیشگیری است.

استاندار فارس افزود: پیشگیری به حركت هماهنگ نیاز دارد و لازم است بر راهكارهای پیشگیرانه مشكلات در استان توجه شود و اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار دولت به آموزش ها و مشاوره های پیش از ازدواج از اقدامات پیشگیرانه و موثر در كنترل آمار طلاق در استان فارس به شمار می رود.

وی همچنین با تاکید بر همراهی دستگاه قضایی فارس برای انتخاب مدیران جدید استان بیان کرد: انتخاب و انتصاب مدیران شایسته در تحقق برنامه های دولت كار و كرامت موثر است و خواستار همراهی دستگاه قضایی استان در این زمینه هستیم.

ایماینه تصریح کرد: رسیدگی به باغ شهرها و چاه های غیر مجاز در شیراز، از موضوعات اولویت دار محسوب می شود و با جدیت دنبال خواهد شد.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم آموزش مدیران نیز گفت: آموزش مدیران در سلامت مجموعه اجرایی تاثیر مطلوبی دارد و اجرای قانون حدنگار (كاداستر) توسط مدیران استان مورد تاكید است و اولویت اجرای این طرح در دوران جدید مدیریت اجرایی استان با مجموعه هایی است كه متولی بیشترین اراضی و املاک باشند.

کد خبر 1108043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha