روحیه جهادی و پاسخگویی از ویژگی های مدیران خدمتگزار است

نوبانی گفت: روحيه جهادي و تلاش و كوشش هميشه ثمر بخش و پاسخگوي مردم بودن از ویژگی های مدیران خدمتگزار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در آيين تودیع و معارفه  سرپرست شهرداري منطقه يک بندرعباس از اعتماد به عنوان فرصتي براي خدمت در راه خدا و مردم نام برد و اظهار کرد: شهروندان بندرعباسی قدر شناس مديران خدمتگذار هستند.

 

وی با بیان اینکه روحيه  جهادي و تلاش و كوشش هميشه ثمر بخش و پاسخ گوي مردم است، تاکید کرد: مديران شهري بايد از اینکه فرصتی به انها  داده مي شود استفاده كنند و خود را به معني واقعي خدمتگذار مردم بدانند.

 

شهردار بندر عباس در رابطه با اولویت های کاری در منطقه يك شهر بندرعباس  عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه های شهر در جهت خدمات رسانی  منظر و مبلمان شهری و جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی، جذب سرمایه گذاری و شایسته سالاری و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویت های کاری است.

 

نوبانی افزود: توجه به تدبير و خرد جمعي، استفاده از خرد جمعي، شفاف سازي و سالم سازي و تكريم ارباب رجوع بايد جز اصول و در دستور كار همه همكاران باشد.

 

وی در پایان گفت: زمان مسئولیت خود  را مغتنم بدانيم و از هيچ كوششي دريغ نكنيم تا از فرصت ها به خوبي بهره كافي را ببريم و  خدمات و نام نیکی از خود بر جا بگذارم.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدي رنجبري، جواد چشم‌براه به عنوان سرپرست جدید شهرداري منطقه يك بندرعباس معرفی شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1109162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha