دولت در انتصاب مدیران شتاب دهد/ در تقنین قوانین  فضای مجازی نباید کوتاهی شود

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه شایستگی نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: انتخاب هرچه سریع‌تر نیروی انسانی کارآمد، سبب راه انداختن کار مردم، تولید و توزیع صحیح امکانات در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» امروز (۳ آبان) در دیدار با مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم از فرصت ایجاد شده بین مردم و قوای سه‌گانه برای اسلام و مردم  ایران حداکثر بهره برداری انجام شود و آن اخذ تصمیم های درست است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز یکی از موضوع ‌های مهم تعیین نیروی انسانی در مجموعه دولت جدید است، گفت: نه بنده و نه شما در انتخاب استاندار دخالت نمی کنیم اما درخواست شتاب دهی به این موضوع دخالت نیست و جزو مسائل حقوق مردم است و باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد.



وی ادامه داد: تعقیب این موضوع یک مسئله حقوقی است که مکمل آن کیفیت است و آنجا هم ما شخص را انتخاب نمی کنیم چرا که این کار و وظیفه دولت است و ما تنها مطالبه گری در جهت حقوق مردم را انجام می‌دهیم.

 

شایستگی نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند

آیت الله عبادی تأکید کرد: باید شاخصه‌ها و معیارها که حق مردم است در انتخاب مدیران درنظر گرفته شود تا مشکلات و مسائلی که از قبل مانده است را پوشش دهد و کار‌ها زودتر انجام شود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر کارهای به دست اهلش سپرده شود کمبود‌ها جبران می شود، متذکر شد: بعضی از کشور‌ها با اینکه هیچ منابعی ندارند، اما با نیروی انسانی کارآمد در حال پیشرفت و توسعه هستند اما در مقابل بعضی کشور‌ها با وجود داشتن ذخایر و امکانات فراوان اما شایستگی رقم زدن بهترین‌ها را برای خودشان و مردم ندارند.

 

وی با تأکید بر اینکه شایستگی نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، افزود: انتخاب هرچه سریع‌تر نیروی انسانی کارآمد، سبب راه انداختن کار مردم، تولید و توزیع صحیح امکانات در کشور می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه به افرادی حاشیه ایجاد می‌کنند نیز اشاره کرد و گفت: برخی برای منحرف کردن افکار مردم و مسئولان حاشیه‌هایی ایجاد می‌کنند که باید به عنوان یک شاخصه روی آن تمرکز شود.

 

آیت الله عبادی به مسئله افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: سیستم دیپلماسی ما در آینده باید به گونه ای باشد که همه زوایای ایران با کشورهای همسایه را پوشش دهد.

 

به گفته وی فراگیر بودن حکومت و دولت در افغانستان و سواستفاده قرار نگرفتن آن توسط دشمنان دو اصل مورد تاکید همه همسایگان این کشور است که باید مدنظر باشد.

 

در تقنین قوانین مربوط به فضای مجازی نباید کوتاهی شود

امام جمعه بیرجند در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی بیان داشت: آنچه در گذشته بود با هیچ منطقی قابل توجیه نیست چون همان کشورهای فاسد هم فضای مجازی را در دست بیگانگان قرار نمی دهند لذا باید به صورت دقیق زوایای این طرح قانونمند شود و به نفع اسلام و مردم کشور باشد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه فضای مجازی و تبلیغات با جنگ نظامی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: متاسفانه شیوه‌های ناقص تبلیغاتی ما قابل قیاس با تبلیغات گسترده دشمن نیست چون در کارآمدی از هیچ چیزو مسئله درست می کند ولی ما با این همه امکانات مانند انسان لالی هستیم که توان حرف زدن ندارد.

 

وی در پایان دسترسی کامل نوجوانان به فضای مجازی را بسیار خطرناک‌تر از کرونا دانست و گفت: در بحث تقنین قوانین مربوط به فضای مجازی نباید کوتاهی شود و هر چه سریعتر تصویب شود به جهت اینکه ما در این تهاجم ظالمانه و غیرعادلانه و آسیب فرهنگی به مردم، بهداشتی رعایت شود.

 

 

کد خبر 1109202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha