۱.۵ میلیارد تومان کمک مومنانه در کردستان جمع‌آوری و توزیع شده است

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا مهرماه، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اصغر عبدی‌فر مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان در نشست ستاد بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان که به مناسبت بررسی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم الله 13 آبان، روز جهانی استکبار ستیزی و روز دانش‌آموز برگزار شد، از حمایت‌های مدیرکل و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه‌های این حوزه تقدیر کرد و با اشاره به حضور بازرسان کشوری در استان به منظور ارزیابی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته، گفت: در این بازدید و بررسی اقدامات، بازرسان عملکرد استان را مطلوب ارزیابی نموده و اعلام رضایت کردند.

 

وی در ادامه گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه بسیج دانش آموزی در هفته دفاع مقدس و جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه و پویش هم کلاسی مهربان ارائه کرد و گفت: در این برنامه‌ها دو هزار بسته لوازم التحریر، 400 بسته کمک آموزشی، 1500 عدد کیف و 140 دستگاه تبلت به ارزش 812 میلیون تومان جمع آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان همچنین گزارشی از کمک‌های مومنانه جمع‌آوری شده از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ارائه کرد و گفت: در مجموع از ابتدای سال 1400 تا مهرماه، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان کمک جمع آوری و توزیع شده است.

 

به گفته وی برگزاری دوره توانمند سازی دبیران آمادگی دفاعی استان، طراحی تعداد 200 برگ پوستر با موضوع حجاب و عفاف و پیشگیری از مواد مخدر به منظور چاپ و برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان‌ها و مناطق برای بازدید دانش آموزان و برگزاری همایش فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی استان از دیگر برنامه های بسیج دانش‌آموزی است.

 

عبدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در سال جاری پرداخت و با بیان اینکه دستورالعمل بزرگداشت این هفته به شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده است، گفت: در مجموع 20 برنامه برای بزرگداشت این هفته پیش بینی شده است.

کد خبر 1109288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha