درآمد شهرداری ها ۱۵ عزار میلیارد تومان افزایش یافت

جمالی نژاد از اجرایی شدن لایحه ای پس از ۳۷ سال در شهرداری ها خبر داد که درآمد شهرداری ها را ۱۵ هزار میلیارد تومان افزایش می دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مهدی جمالی نژاد » در جلسه مدیریت پسماند شهرستان های گلپایگان و خوانسار با اشاره به طرحی در سال ۶۲ برای درآمدزایی و استقلال شهرداری گفت: سال گذشته مجلس طرحی مصوب کرد که رویای ۳۷ ساله این طرح به ثمر نشست و بر درآمد شهرداری ها از اول آبان سال جاری، ۱۵ هزار میلیارد تومان اضافه کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری ها از ابتدا انقلاب تا دو سال پیش، تنها ۶۰ میلیارد تومان برای پسماند دریافت کردند، از دریافت بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی تنها در سال گذشته خبر داد.

گسترش فضای فرهنگی شهر مورد توجه قرار گیرد

وی به نام گذاری اقتصادی چند سال اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی، آسیب های اجتماعي به همراه دارد از این رو شهردار و فرماندار و عضو شورای شهر برای رفع مشکلات اقتصادی وظیفه دارد و اگر شرایط اقتصادی سامان نیابد نیاز به گلریزان می شود و در واقع شهر فقط کالبد عمرانی و شهری ندارد و باید فضای فرهنگی مذهبی آن نیز گسترش یابد.
جمالی نژاد با تاکید بر ایجاد صنایعی پاک و مناسب با زیست بوم شهرستان های گلپایگان و خوانسار بیان کرد: ظرفیت دو شهرستان برای شهرک های دانش پایه مناسب است و از طرفی اداره محیط زیست از ابتدا، نظرات خود را بیان کند و کار را به ماه های آخر طرح نسپارد
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص تجهیزات آتش نشانی دو شهر گوگد و گلشهر به خبرنگار شبستان گفت: شهرداران می توانند ماشین های آتش نشانی را با فرمول یک سوم آورده خود، یک سوم استانداری و یک سوم سازمان شهرداری ها تهیه کنند./

کد خبر 1109312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha