کمک ۱۳ میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه نوع‌دوست خوزستان ۱۳ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند گفت: کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: با وجود ویروس کرونا و برپا نبودن پایگاه‌ها و غیرحضوری بودن مدارس، خیرین خوزستانی ۱۳ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند. 

 

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند افزود: کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری‌شده شامل نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش به دست دانش‌آموز نیازمند می‌رسد.

 

وی از تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی در شور عاطفه‌ها خبر داد و اضافه کرد: کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه و به‌زودی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

 

شیبه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری پایگاه های شور عاطفه ها در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس و عدم امکان توزیع پاکت ها، مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 

وی ابراز کرد: هم‌اکنون بیش از ۵۴ هزار دانش‌آموز تحت حمایت‌ این نهاد هستند و تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش اکثریت دانش آموزان مجازی شده‌اند، با مشارکت خیرین دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اعلام همکاری برای جمع‌آوری و ارسال اقلام لوازم‌التحریر اهدایی مردم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و با هدف رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مردم و خیران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را برای دانش‌آموزان نیازمند به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ارسال کنند.

 

وی دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شورعاطفه‌ها خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران خوزستانی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۰۴ و همچنین کد دستوری #۰۶۱* ۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی و اسکن کد QR درگاه پرداخت الکترونیکی کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

 

کد خبر 1109431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha