سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال  لرستان برگزارمی شود

سرهنگ حجت پور گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال به منظور گرامیداشت ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «حسن حجت پور» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در بخش های پویانمایی، اپلیکیشن ( نرم افزار) و بازی اندروید برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این رویداد تولید محتوای برای عموم آزاد است، افزود: علاقه‌مندان می توانند در قالب تیم های سه تا پنج نفره در آن حضور داشته باشند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان ادامه داد: ۱۱ آبان ماه تیم های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰ همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام می شود و شرکت کنندگان به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رزمایش حضور دارند و خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می گگیرد.

حجت پور بیان کرد: به تیم های برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا و به مسابقات کشوری که ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تهران برگزار می شود، راه می یابند.

وی افزود: شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمند سازی و ایجاد اشتغال از مهم ترین اهداف برگزاری رویداد است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان اظهار کرد: در پایان این رقابت فشرده، تیم های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آنها با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1109517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha