امانت‌داری و صداقت با مردم، باید سرلوحه کار مدیران باشد

امام جمعه سنندج با بیان اینکه تلاش‌های انجام شده در مسیر توسعه کردستان توسط مدیران قابل تقدیر است، گفت: امانت‌داری و صداقت با مردم، باید سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جلسه شورای اداری استانداری استان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: اقدامات خوبی در مسیر توسعه استان انجام شده که قابل تقدیر است اما نواقص و مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع به صورت جدی تلاش شود.

 

وی بیان کرد: مسئولانی در استان و کشور هستند که در مسیر توسعه و آبادانی با تمام توان تلاش می‌کنند و دلسوزی و تلاش آنها برای خدمت به مردم و توسعه استان قابل تقدیر است اما امانت‌داری و صداقت با مردم، باید همواره سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

 

امام جمعه سنندج با تاکید براینکه قرآن به موضوع مهم غمخواری برای مردم به صورت ویژه تاکید دارد، گفت: خداوند پیامبران را برای هدایت مردم فرستاده و پیامبران به ویژه پیامبر مکرم اسلام غمخوارترین فرد نسبت به امت مسلمان بوده‌اند.

 

ماموستا رستمی اعلام کرد:‌ امروز استان کردستان از لحاظ منابع خدادیی و ظرفیت‌های گردشگری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، اما انگونه که باید در مسیر توسعه قرار نگرفته است.

 

وی زریوار و مرز باشماق را دو ظرفیت بسیار مهم در توسعه اقتصاد و اشتغال در استان و حتی کشور عنوان کرد و گفت: سرمایه عظیمی همچون زریوار که به حقیقت یکی از بزرگترین و ارزشمندترین جاذبه‌های گردشگری و بزرگترین دریاچه آب شیرین در کشور و جهان است متاسفانه به خاطر بی‌توجهی‌ها در حال از بین رفتن است.

 

امام جمعه سنندج ساماندهی مرز باشماق را از دیگر مطالبات مردم استان دانست و اعلام کرد: اگر این ساماندهی به صورت کامل صورت بگیرد می‌توان از این ظرفیت به نحو احسن در مسیر توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال برای مردم بهره‌ گرفت.

 

وی سفر رییس جمهوری به استان‌ها را کاری ارزشمند دانست و عنوان کرد: امیدواریم دولتمردان به وعده‌های خود عمل کرده و مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را رفع کنند.

کد خبر 1109652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha