دومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌ نما برگزار می شود

حجت الاسلام کامل نواب گفت: دومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌نما با محوریت پوستر و گرافیک با موضوع بهائیت محفل خیانت برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «امیرحسین کامل نواب» امروز سه شنبه (۴ آبان) در نشست خبری دومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی ، پوستر و کاریکاتور بابیان اینکه هدف از این جشنواره نقد فرقه‌ها است، گفت: خداوند برای اینکه انسان را هدایت کند بیش از 124 هزار پیامبر را مبعوث کرد که دین اسلام آخرین دین الهی است.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره هنرهای گرافیکی مقدس‌نما بیان کرد: در همه ادیان الهی گروه‌هایی به دنبال انحراف افراد از مسیر دین‌داری بودند و کار به‌جایی می‌رساندند که ادعای یک مذهب و آئین جدید می‌کردند، فرقه ضاله بهائیت نیز از همین نوع است، ادعای دین و مذهب جدید می‌کند و خود را اسلام کامل می‌داند.

 

وی در ادامه به تفاوت‌های عقاید بهائیت با اسلام اشاره کرد و افزود: انکار معجزات پیامبران یکی از عقاید بهائیت است زیرا پیامبر این فرقه نمی‌تواند معجزه کند و به همین دلیل معجزات سایر پیامبران در سایر ادیان را زیر سؤال می‌برد، ویژگی دیگر این فرقه ساختگی بودن این فرقه است، در ادیان الهی پیامبران انسان‌ها را به خدا دعوت می‌کنند در صورتی‌ که این فرقه افراد را به خود و شخصی به نام حسینعلی نور بهاءالله دعوت می‌کند که ادعا می‌کند من خدا هستم.


حجت الاسلام کامل نواب بیان کرد: بین فرد بهایی و تشکیلات بهایی باید تفاوت قائل باشیم، ما با تشکیلات بهایی مشکل‌داریم، جنایت‌های زیادی این تشکیلات انجام داده است، افرادی که بهایی یا در خانواده‌های بهایی به دنیا آمده‌اند، اجازه مطالعه و نقد کتاب‌های این فرقه را ندارند و این عمل حرام شمرده می‌شود که اگر این فضا باز بود، پوشالی بودن این فرقه برای آن‌ها روشن می‌شد.

 

وی با بیان اینکه دومین جشنواره ملی مقدس‌نما با معرفی این فرقه به زبان هنر تشکیل‌شده است؛ گفت: هدف از این جشنواره نشان دادن فرقه‌های ضاله‌ و قداست دروغینی که این فرقه‌ها برای خود قائل هستند، به زبان هنر می باشد.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره هنرهای گرافیکی مقدس‌نما با اشاره به اینکه در این زمینه کتاب‌ها و مقالات متعدد منتشر شده است لذا هنرمندان با شرکت در این جشنواره ضمن بهره گیری از این کتابها و با قلم رسای هنر، این تفکرات را به چالش بکشانند؛ بیان کرد:  بهائیت و تحریف مهدویت، بهائیت و کمک به تحریم علیه ایران، بهائیت و کشتار ایرانیان، بهائیت و کشف حجاب رضاخانی، بهائیت و رژیم پهلوی و بهائیت و پیوند با اسرائیل ازجمله محورهای این جشنواره می باشد.

 

وی در ادامه به موضوعات پرونده ویژه این جشنواره که پیرامون مؤسس و رهبر فرقه بهائیت است، اشاره کرد و افزود: ایران ستیزی، تخریب فرهنگ اسلامی ایرانی، اشغال فلسطین، تناقض در گفتار و عمل، مخالفت با بها الله دروغ‌گویی، خودباختگی در برابر غرب، پیشگویی‌های غلط، خشونت، انحرافات اخلاقی، تساوی حقوق و زن و مرد، تحری حقیقت و وحدت عالم انسانی ازجمله موضوعات  پرونده ویژه با هدف معرفی نقش عبدالبهاء مؤسس جریان بهائیت بیان کرد.

 

حجت الاسلام کامل نواب افزود: سال گذشته اولین جشنواره پوستر و کاریکاتور مقدس‌نما پیرامون تفکر انجمن حجتبه برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد به گونه ای که بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد و آثار برگزیده در پیج قرار داده شد.  


 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 7 آذرماه سال جاری به سایت moghadas_nama.com ارسال نمایند.

کد خبر 1109674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha