تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی فصل سرما اندیشیده شود

طولابی، با تأکید بر ضرورت آمادگی دستگاه های عضو ستاد مدیریت کرونا، گفت: باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی فصل سرما اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(4آبان ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرم آباد، اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و امکان بروز بارندگی، آمادگی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی بارندگی‌ها ضروری است.

 

فرماندار خرم آباد به وجود شرایط خشکسالی اشاره کرد و افزود: با این وجود برای مقابله و پیشگیری از حوادث ناشی از باران های سیلابی آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ضروری است.

 

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه‌ها، جداول و مسیل‌های شهر از جمله اقداماتی است که باید پیش از وقوع بارندگی ها مورد توجه شهرداران در حوزه شهری و راهداری قرار گیرد.

 

طولابی با اشاره به افت فشار گاز در فصل سرما، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان تمهیدات لازم را برای تامین سوخت پیش‌بینی نمایند و نفت سفید مورد نیاز مناطق عشایری و کالاهای ضروری مناطق دوردست پیش از رسیدن فصل سرما تامین شود.

 

وی ادامه داد: آزادسازی حرائم و بستر رودخانه‌ها، تنظیف رودخانه‌های درون شهری از نخاله‌ها، جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و  فرهنگ سازی جهت بیمه محصولات کشاورزی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1109719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha