رشادت های رزمندگان باید به نسل آینده منتقل شود

سردار کرمی با بیان اینکه شجاعت و ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس را با زبان و قلم نمی‌توان بیان کرد و نوشت، گفت: باید تلاش کنیم که این رشادت‌ها را هم بنویسیم و هم تحقیق کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان  امروز در همایش علمی پژوهشی کنگره ملی گرامیداشت 3535 شهید استان زنجان اظهار کرد: رزمندگان در مبارزه با رژیم طاغوت، صهیونیست و آمریکایی‌ها در دوران انقلاب در خیابان‌ها بودند و شهدای گرانقدری را تقدیم کرده و انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و حکومت اسلامی تشکیل شد.

 

سردار جهانبخش کرمی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تهاجم دشمن در جنگ تحمیلی ایجاب می‌کرد که ملت ما در بالای خاکریزها مشغول جهاد و دفاع مقدس باشند و صحنه آن روز، صحنه دفاع بود.

وی با بیان اینکه شجاعت و ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس را با زبان و قلم نمی‌توان بیان کرد و نوشت، تاکید کرد: باید تلاش کنیم که این رشادت‌ها را هم بنویسیم و هم تحقیق کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در زمان عملیات‌های دفاع مقدس همه جا آتش بود، خاطرنشان کرد: هیچکدام از بچه‌های زنجانی در حین پیشروی، ناله و ناامیدی نمی‌کردند و همه یاحسین می‌گفتند و پیشروی می‌کردند و امیدوار بودند که رضایت امام خمینی(ره) را جلب کنند که این ولایتمداری رزمندگان را نشان می‌داد.

 

رئیس دانشگاه اسلامی واحد زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این همایش از پاییز سال 1399 و تشکیل جلسات مدیریتی و تخصصی آغاز شد.

 

علیرضا فیروزفر با اشاره به فراخوان مقاله در 3 محور و با تعریف 17 موضوع افزود: مقالات واصل شده به دبیرخانه طی 2 مرحله داوری شدند که مرحله اول به صورت عمومی و مرحله دوم نیز داوری ویژه مقالات برتر بود ضمن اینکه قرار شده بود که طرح‌های پژوهشی مختلف ذیل کمیته مورد حمایت قرار گیرند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به طراحی و تولید اپلیکیشن توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد ابهر به عنوان یک فعالیت نوآورانه گفت: طرح ویژه پژوهشی نیز با استفاده از نقاط برجسته با اسناد موجود در استان در حال انجام است.

 

فیروزفر با بیان اینکه نمی‌شود عظمت ایثار و فداکاری شهیدان را در چند مقاله گنجاند، خاطرنشان کرد: ابعاد قضیه خیلی گسترده است که ایثار هرکدام از شهدا یک تحقیق بزرگ می‌خواهد تا بلکه گوشه‌ای از آن را بسان چشیدن یک قطره از دریا بتوان واکاوی کرد.

کد خبر 1109750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha