تشکیل قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم در خوزستان

حجت‌الاسلام نبی زاده از تشکیل قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف محرومیت زدایی در استان خوزستان خبر داد.

«حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به سفر خود به اندیکا و سرکشی از مناطق زلزله زده این شهرستان اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و استفاده از ظرفیت خیرین در رفع محرومیت زدایی، قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم، مزیّن به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به تشریح فعالیت‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی پرداخت و افزود: این قرارگاه در صدد است با محوریت خادمان قرآن کریم با شناسایی، سازماندهی و استفاده از ظرفیت خیرین گرامی، در ابعاد مختلف و در جهت رفع محرومیت‌های فرهنگی و معیشتی در استان خوزستان اتفاقات اثرگذاری را رقم بزند.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم خداوند متعال برکت خود را در این کار بیش از پیش نازل کند و ما نیز به عنوان خادمان مردم بتوانیم قدمی هر چند کوچک در جهت ارتقای سطح فرهنگی مردم خصوصا در زمینه فعالیت‌های قرآنی و رفع محرومیت زدایی در استان خوزستان برداریم.

 

گفتنی است، مسعود صدری (مدیرکل اسبق امور اقتصاد و دارایی خوزستان) به عنوان قائم مقام قرارگاه و حجت‌الاسلام رستمی نیا به عنوان دبیر قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.

 

کد خبر 1109781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha