۷۰ جایگاه عرضه سوخت در گیلان به مدار بهره‌برداری بازگشتند

بالادست از بازگشت ۷۰ جایگاه عرضه سوخت در گیلان به مدار بهره‌برداری خبر داد و گفت: تا فردا کلیه جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های گیلان به سامانه هوشمند متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «کوروش بالادست» امروز (سه‌شنبه، 4 آبان) در برنامه گفت‌وگوی خبری وضعیت فعلی جایگاه‌های عرضه سوخت در گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از ساعت 11 و نیم امروز مطلع شدیم که سامانه هوشمند عرضه سوخت در کل کشور از جمله استان گیلان دچار اختلال شده است.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از خارج شدن کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور از مدار سخن گفت و تصریح کرد: در ساعات ابتدایی وقوع این اتفاق آن تعداد از جایگاه‌های عرضه سوختی که هنوز اختلالی در آن‌ها ایجاد نشده بود را از سامانه جدا کردیم و این جایگاه‌ها توانستند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

بالادست با بیان اینکه در سطح کشور یک گروه بحران برای مقابله با اختلال سیستم هوشمند عرضه سوخت تشکیل شد و نیروها به سمت جایگاه‌ها اعزام شدند ابراز داشت: تقریبا تا 10 دقیقه پیش چیزی حدود 70 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان گیلان به مدار بهره‌برداری بازگشتند و هم‌اینک در حال عرضه بنزین هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه کل جایگاه‌های عرضه سوخت در استان گیلان از موجودی مطمئن سوخت برخوردارند و مشکلی در بخش تامین بنزین وجود ندارد اذعان کرد: مردم نباید در مورد عرضه سوخت و بنزین در سطح جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها نگرانی داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان در مورد 57 جایگاه باقیمانده دیگر استان هم مطالبی بیان داشت و تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که جایگاه‌هایی که در مسیرهای اصلی، مراکز شهرستان‌ها و مناطق حساس استان گیلان واقع شده‌اند را تا حداکثر صبح فردا به مدار بهره‌برداری برگردانیم.

 

بالادست با بیان اینکه تا فردا اتصال جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های گیلان به سامانه هوشمند و عرضه بنزین هزار و 500 تومانی به مردم انجام می‌شود افزود: با توجه به اینکه سیستم عرضه سوخت کشوری است بنابراین امیدواریم تا فردا غروب مشکل اختلال در مرکز حل شود تا جایگاه‌های گیلان نیز مجددا راه‌اندازی شوند.

 

وی در مورد شایعه از بین رفتن سهمیه‌های کارت سوخت مردم به دلیل اختلالات پیش آمده هم مواردی را بیان داشت و خاطرنشان کرد: این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و مشکل امروز در حوزه عرضه سوخت و سامانه هوشمند به وقوع پیوست.

 

کد خبر 1109802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha