قهرمانی کشتی گیر عضو کانون  صیاد شیرازی ملایر در مسابقات کشتی کشوری

ترکاشوند گفت: کشتی گیر جوان عضو کانون صیاد شیرازی ملایر در مسابقات کشتی پهلوانی استان همدان قهرمان شد و به مرحله کشوری راه یافت.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  میثم ترکاشوند از اعضای فعال کانون شهید صیاد شیرازی  در مسابقات کشتی پهلوانی استان همدان به مقتم قهرمانی دست یافت و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

 مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر با بیان اینکه این قهرمان یکی از جوانان با اخلاق و فعال در حوزه ورزش است برای این کشتی گیر در مرحلعه کشوری نیز آرزوی موفقیت کرد.

 وی در ادامه تصریح کرد: در هفته های آینده طی برنامه ای از فعالان کانون در حوزهای علمی، فرهنگی، ورزشی ، قرآنی ،  و پذیرفته شدگان  در دانشگاه و حوزه های علمیه تقدیر می شود.

 وی  همچنین از برگزاری جشنواره صنایع دستی روستایی در یک ماه آینده توسط این کانون خبر داد و گفت: این جشنواره از سال 89 به میزبانی کانون صیاد شیرازی برگزار شده که طی دو سال گذشته  با توجه به شرایط کرونا برگزار نشده است.

ترکاشوند اضافه کرد: در این جشنواره هنرمندان حوزهای مختلف در زمینه  صنایع دستی از روستاهای اطراف و سایر روستاهای شهرستان آثار خود را در این جشنواره ارائه میدهند که قرار است  پیگیریهای لازم برای بیمه این افراد را داشته باشیم.

وی در ادامه  با بیان اینکه در هفته وحدت برنامه های  مختلفی دتوسط کانون برگزار شد اظهار کرد:  جشن و مولودی خوانی در فضای  باز  مسجد برپایی ایستگاه صلواتی  ،ختم صلوات ، ختم قرآن و... در فضای مجازی  و... از جمله این برنامه ها بود.

 

 

کد خبر 1109805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha