صدای اذان در سراسر شهر اصفهان پخش خواهد شد/ هم افزایی برای کاهش آسیب های اجتماعی

نباتی نژاد گفت: صدای اذان در سراسر کلانشهر اصفهان تا پایان امسال پخش خواهد شد.

«مصطفی نباتی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به یکی از نیازهای شهر متناسب با آموزه های اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: پخش صدای اذان در شهر به هنگام نماز و وقت صبح، ظهر و شب در شهرها علاوه بر ایجاد روحیه برای مردم، برای یک شهر اسلامی نیاز است.

 

عضو شورای شهر اصفهان افزود: این موضوع یکی از مطالبات مردم و جز برنامه های دروه های قبلی هم بوده ولی در سراسر کلانشهر فراگیر نشده است به همین خاطر شورای شهر اعلام آمادگی برای اصلاح بودجه و همکاری با مدیریت شهری در این خصوص را دارد.

 

وی ادامه داد: مدیریت شهری با پیشنهاد خود در این خصوص به پارلمان محلی امکان توسعه و تجهیز شهر برای پخش اذان را انجام دهد و شورای شهر در این خصوص همکاری خواهد کرد.

 

نباتی نژاد با بیان اینکه امکان اصلاح بودجه با پیشنهاد شهرداری وجود دارد، تصریح کرد: باید پیشنهادات کارشناسی شده و متناسب با نیاز و دغدغه مردم و نمایندگان آنان در شورای اسلامی باشد.

 

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم پخش اذان و احیا آن در سطح شهر است تا به موقع نماز اقدام پخش اذان انجام و این فریضه فرصتی برای آرامش روحی و روانی باشد.

 

*هم افزایی برای کاهش آسیب های اجتماعی

 

عضو شورای شهر اصفهان به موضوع آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: باید با تلاش و هم افزایی بین بخشی و کسب اطلاعات و آمار از نهادهای مربوطه مثل اورژانس اجتماعی و سازمان بهزیستی برای پیشگیری از این حوادث برنامه ریزی و اقدام کرد.

 

وی ادامه داد: طرح اطلس اجتماعی شهر باید بازنگری شود و اطلاعات و آمار دقیق و صحیحی را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد تا نتایج موثری را به همراه داشته باشد.

 

نباتی نژاد خاطرنشان کرد: با شناخت آسیب های اجتماعی هر منطقه فرصت برای برنامه ریزی و اختصاص برنامه های خاص در هر منطقه خواهیم بود.

کد خبر 1109808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha