۲۶ جایگاه سوخت در  ایلام به مدار توزیع بازگشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه شهروندان در خصوص عرضه سوخت نگران نباشند، گفت: تاکنون ۲۶ جایگاه سوخت ایلام به مدار توزیع بازگشته است.

«الیاس فتاحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: از مجموع ۴۸جایگاه سوخت استان تاکنون بیش از ۲۶جایگاه راه اندازی و در حال فعالیت هستند، به طوری که در تمامی شهرستانهای ایلام امکان عرض سوخت مهیاست.

 

وی گفت:‌ دیروز به دلیل قطعی سیستم هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت کل کشور به تبع آن جایگاه‌های سراسر استان نیز دچار قطعی سامانه هوشمند سوخت شد و از مدار عرضه خارج شدند.

 

فتاحی یادآور شد: پس از وقوع این مشکل باتشکیل کمیته مدیریت بحران درون سازمانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، راه اندازی و در سرویس قرار دادن جایگاه‌های استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: برای رفع این مشکل و تسریع در خدمات رسانی به مردم بلافاصله هفت تیم فنی و عملیاتی برای پوشش و رفع نواقص تشکیل و باتجهیزات لازم به تمامی شهرستانها اعزام شدند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش هم جانبه و اقدامات فنی و علمیاتی تیم‌های اعزامی تاکنون ۲۶جایگاه استان راه اندازی و در حال فعالیت هستند.

کد خبر 1109874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha