برپایی محفل انس با قرآن کریم توسط کانون فهمای دارالقرآن

حفیظی نژاد گفت:همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی محفل انس با قرآن کریم به همت بچه های کانون فرهنگی هنری دارالقرآن در مسجد الائمه شمیرانات برگزار گردید.

محسن حفیظی نژاد مدیر کانون فرهنگی هنری دارالقرآن در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در تشریح برنامه های گراميداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، گفت: هم زمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد الائمه شمیرانات برگزار گردید.

 وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این ایام فرخنده، معرفی کتاب درباره سیره و سبک زندگی رسول اکرم (ص) است که در قالب طرح شنبه های کتاب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری دارالقرآن بیان کرد: همچنین در این ایام، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به نمازگزاران در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس مسابقه کتابخوانی نیز در مسجد برگزار گردید.

حفیظی نژاد ابراز کرد:با استفاده از ظرفیت امام جماعت مسجد از اول ماه ربیع الاول تا ولادت امام حسن عسگری(ع) به مهرورزی و ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) پرداختیم تا عموم مردم به ویژه قشر جوان را با سیره نبوی بیشتر آشنا کنیم.

 وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در هفته وحدت کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت در بستر فضای مجازی منتشر گردید.

مدیر کانون فرهنگی هنری دارالقرآن یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده این است که در آستانه ورود به این هفته، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری دارالقرآن به آدرس شمیرانات خیابان سلیمی کوچه سوم واقع گردیده است.

کد خبر 1109923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha