بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو آران و بیدگل

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از بهره برداری رسمی از آکادمی ورزش های بدون توپ در طبقه زیرین حسینیه حضرت اباالفضل (ع) دهنو آران و بیدگل خبر داد.

ابوذر فردنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته تربیت بدنی و ورزش ، آکادمی ورزش های بدون توپ در طبقه زیرین حسینیه حضرت اباالفضل (ع) دهنو آران و بیدگل به صورت رسمی به بهره برداری رسید.


رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو در زیر بنایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع راه اندازی شده است که یک هزار و ۱۰۰ متر مربع سالن ورزشی و۴۰۰ متر مربع آن، بخش های مدیریت ، رختکن ، سرویس بهداشتی و سالن اختصاصی است.


فردنژاد، هدف از راه اندازی این مجموعه را غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط عمومی، ارتقای سلامت و انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان به حضور در مکان های معنوی عنوان و خاطر نشان کرد: این مجموعه ورزشی در رشته های ورزشی کشتی ، کونگ فو ، ژیمناستیک، پارکور ، تکواندو ، کاراته ، ووشو، آمادگی جسمانی، پیلاتس و برایتونیک و... در بخش آقایان و بانوان  آماده خدمت رسانی به علاقه مندان به ورزش است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل  افزود: تجهیز و راه اندازی این مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همت هیئت حضرت اباالفضل(ع) دهنو شهرستان آران و بیدگل و با مشارکت خانواده بزرگوار شهید اصغر حیدری مقدم انجام شده است .

کد خبر 1109988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha