افزایش محدوده طرح هادی در بافت روستایی لاله آباد در دستور کار است

نیکزاد گفت: تغییر تعیین بافت طرح هادی گذشته و افزایش بافت روستایی از نیازهای مهم مردم روستاهای مختلف بخش لاله آباد بابل در استان مازندران است و افزایش محدوده طرح هادی در بافت روستایی لاله آباد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران،  «اکبر نیکزاد» امروز( 5 آبان) در بازدید از طرح‌های هادی روستاهای بخش لاله‌آباد بابل و در بین مسئولان و اهالی روستای کریم‌کلا بابل در گلزار شهدای این روستا اظهار کرد: توجه به عمران و آبادانی در روستاها از رسالت های مهم بنیاد مسکن است و در این راستا با قوت برای رفع مشکلات اقدام می وشد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: برخی از مردم روستاها با تغییر طرح بافت گذشته موافق هستند و نیازمند زمین بیشتری برای ساخت و سازها برای جوانان و ماندگاری آنان در روستاها هستند که با ساخت و سازهای قانونی که شرایط ماندگاری افراد را افزایش دهد مشکلی نداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای ماندگار کردن افراد در روستاها و توسعه روستاهاست و برای اینکه فرد تولیدکننده در روستا بمانند، مشکلی وجود ندارد و در افزایش محدوده‌ها باید با برنامه‌ریزی در این راستا تلاش و تغییر کاربری مناسب با منطقه اجرایی شود.

 

نیکزاد گفت: تغییر تعیین بافت طرح هادی گذشته و افزایش بافت روستایی از نیازهای مهم مردم روستاهای مختلف بخش لاله آباد بابل در استان مازندران است و افزایش محدوده طرح هادی در بافت روستایی لاله آباد بابل در استان مازندران در دستور کار است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: برای بازنگری در طرح هادی روستایی مشکلی وجود ندارد اما در برخی از موارد با محدودیت های فراوانی روبرو هستیم که به دلیل وجود ناکافی زمین باید ارتفاع سازی در بافت روستایی در دستور کار قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: معتقدیم که نمی‌توان برای ساخت و سازها به شالیزار و باغات حمله کرد و لذا براساس قانون در تغییر کاربری ها و افزایش محدوده بافت در روستاها اقدام می شود.

کد خبر 1110050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha