برگزاری نشست های معرفتی «وحدت» در مسجد امام حسین(ع) انزلی

جمالی از برگزاری سلسله نشست‌های معرفتی با محوریت لزوم وحدت بین مسلمانان و پرهیز از اختلافات در کانون فرهنگی هنری کوثر انزلی خبرداد.

«منیژه جمالی» در گفتگو با خبرنگار شبستان با تاکید بر وحدت میان مسلمانان و لزوم پرهیز از اختلافات اظهارداشت: همزمان با هفته وحدت برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت این ایام و توجه جوانان به مقوله مهم وحدت بین ملسمانان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر انزلی با تاکید بر لزوم برگزاری حلقه‌های معرفتی جهت بصیرت افزایی مردم به ویژه جوانان افزود: همزمان با هفته وحدت نشست‌های معرفتی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و تبیین توطئه‌های دشمن در اختلاف افکنی بین مسلمانان در کانون برگزار شد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های مواسات و محروم زدایی این کانون در ایام کرونا ادامه داد: همزمان با هفته وحدت با کمک خیرین بسته‌های معیشتی برای توزیع بین نیازمندان شناسایی شده تهیه شد.

 

جمالی جشن ولادت رسول مهربانی‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌ها در مسجد امام حسین(ع) عنوان کرد و بیان داشت: قرائت قرآن و هدیه به پیامبر اکرم(ص) از دیگر برنامه‌هایی بود که به صورت حضوری و مجازی در کانون کوثر برگزار شد.

 

کد خبر 1110105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha