مردم کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان پاسدار انقلاب و ارزش‌ های آن باقی می ‌مانند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود این شهید والامقام به استان حامل این پیام بوده که مردم کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان پاسدار انقلاب و ارزش‌ های آن باقی می ‌مانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پیکر شهید «موسی نوروزی» از ماموران نیروی انتظامی که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید ظهر امروز وارد فرودگاه یاسوج شد.

 

«سید علی احمد زاده» در مراسم استقبال از این شهید در فرودگاه یاسوج به همراه اعضای شورای تامین، معاون سیاسی و برخی مسئولان استانی حضور یافت.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین معنوی، گفت: نسل جوان تا پای جان در راه دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده اند.
 

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین حضور را در جنگ تحمیلی داشت.
 

احمد زاده تاکید کرد: فرزند شهید نیروی انتظامی این استان نشان می دهد هنوز هم جوانان ما در دفاع از انقلاب جدی هستند و هرجا که لازم باشد در صحنه می مانند و در راه انقلاب و ارزش ها جان فشانی کنند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهادت این شهید والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، پرسنل خدوم نیروی انتظامی، خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
 

وی اظهار داشت: نقش فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است.
 

احمد زاده ابراز کرد: ورود این شهید والامقام به استان حامل این پیام است که مردم کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان پاسدار انقلاب و ارزش‌ های آن باقی می ‌مانند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه قدردان این عزیزان هستیم و در دل و قلب ما جای دارند، گفت: ورود پیکر مطهر شهید به استان مبارک است و برای استان خیر و برکت به همراه دارد.

 

بنابراین گزارش، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح در شهر گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان، ستوان موسی نوروزی اهل دیشموک به شهادت رسید و سه نفر از ماموران هم رزم این شهید هم مجروح شدند.

 

نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام ً موسی نوروزی ً راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه مورخه ششم آبان ماه جاری از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار می‌شود.

 

پیکر این شهید پس از قرائت نماز به محل سکونت (روستای بردله از توابع بخش دیشموک) برای تدفین انتقال داده می‌شود.

کد خبر 1110126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha