کانون های مساجد ظرفیتی عظیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مظاهری گفت: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فصل دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» از ۲۲ تیر از استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد.

 

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر تجلیل از مادران شهدا، از مادران نخبه که توانستند فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند و همچنین بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیر مسئول کانون های مساجد فعالیت دارند تجلیل می شود.

 

مظاهری با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir تا پایان آذر سال جاری است، افزود: پس از داوری، نتایج ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اشاره به گستردگی کانون های مساجد در سطح مناطق شهری و روستایی، افزود: هدفمند شدن فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد می تواند بستر ارتقای فرهنگی جامعه باشد.

 

مظاهری با اشاره به گستردگی کانون های مساجد در سطح مناطق شهری و روستایی، افزود: هدفمند شدن فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد می تواند بستر ارتقای فرهنگی جامعه باشد.

 

کد خبر 1110211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha