افتخارآفرینی حافظ آران و بیدگلی در مسابقات قرآنی دانشجویان کشور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از افتخارآفرینی فعال قرآنی این شهرستان در مسابقات قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.

سعید ضابطی در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  فعال قرآنی و حافظ  آران و بیدگلی در مسابقات قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور افتخارآفرین شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در سی و یکمین دوره از این مسابقات که در شهر قزوین برگزار شد، «حسین نوروزی» از موسسه فرهنگی قرآن و عترت موعود عارفان و خانه قرآن مستغفرین بالاسحار در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

 

ضابطی افزود: این حافظ قرآن کریم با کسب رتبه نخست استانی جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آورده بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «موعود عارفان» و خانه قرآن «مستغفرین بالاسحار» زیر نظر استاد ابوالفضل رحیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و با تربیت بیش از ۱۰۰ جوان و نوجوان حافظ قرآن، تاکنون در  مسابقات متعدد استانی و کشوری حائز رتبه های برتر شده است.

 

به گفته وی، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موعود عارفان از موسسات برتر شهرستان از لحاظ قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شناخته شد./

کد خبر 1110225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha