آغاز عملیات اجرایی احداث مجموعه ۱۲ واحدی مسکن توانخواهان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل از آغاز عملیات اجرایی احداث مجموعه ۱۲ واحدی مسکن توانخواهان بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

حیدر ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی مراسمی عملیات اجرایی احداث مجموعه ۱۲ واحدی مسکن توانخواهان بهزیستی با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس اداره راه و شهرسازی، رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رییس کمیته امداد و جمعی دیگر از مسئولین، رؤسای ادارات و خیرین شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و با مشارکت اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان آران و بیدگل و آورده شخصی متقاضی، احداث و تکمیل می‌شود.

 

ایمانیان با اشاره به مشکلات خانواده های تحت پوشش این اداره در مناطق شهری و روستایی افزود: اکنون مسکن یکی از دغدغه‌های اکثر مردم جامعه به‌ویژه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است،  لذا این سازمان براساس رسالت خطیر خود ضمن به کارگیری امکانات بالقوه خود و بهره‌گیری از مساعدت سایر نهادهای متوّلی امر مسکن از جمله راه و شهرسازی، با نیت گام نهادن در مسیر تأمین مسکن این اقشار، برنامه‌ای پیش روی خود قرار داده تا در یک بازه زمانی مشخص بتواند جامعه هدف خود را با استفاده از همه روش‌های ممکن صاحب مسکن کند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد : ابتکار خوبی در تأمین مسکن خانواده های دو معلول و یا بیشتر با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، و خیرین درکشور انجام شده است که این فرصت، توفیقی است که بوجود آمده و  بایستی از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

 

دو هزار و ۲۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند./

کد خبر 1110235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha