عمران و آبادانی خوزستان و کشور به هم پیوند خورده است

خلیلیان با بیان اینکه صنعتگران خوزستانی با تمام توان در حال تلاش و کوشش برای عمران و آبادانی استان هستند گفت: عمران و آبادانی این استان در پیوند عمران با آبادانی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (پنج شنبه ۶ آبان) در دیدار با رئیس قوه قضائیه، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان خوزستان، ضمن خوش آمدگویی به رئیس دستگاه قضا کشور و هیات همراه، خوزستان را استانی با قطب صنعتی در کشور دانست و اظهار کرد: این استان در زمینه‌های مختلف و بسیار متنوع فعالیت می‌کند، البته مسائل و مشکلاتی نیز در خوزستان وجود دارد که دست به گریبان شده‌اند.

 

استاندار خوزستان افزود: برخی از نواحی و شهرک‌های صنعتی خوزستان اکنون مطالباتی از دستگاه‌های بالادستی دارند، بخشی از صنایع این استان دچار مشکلاتی از باب بدهی‌های مالیاتی، تامین اجتماعی و ... هستند و برخی دیگر نیز مشکلاتی با بانک‌ها دارند.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه گاهی واحدهای صنعتی این استان دچار رکود می‌شوند و مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شود که نمی‌توانند اقساط خود را به بانک‌ها پرداخت کنند و در نتیجه به صورت تجمعی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شوند.

 

خلیلیان با بیان اینکه توانایی‌های بسیار خوبی در این استان وجود دارد تصریح کرد: خوشبختانه اکثر صنایع این استان با قدرت فعالیت خود را انجام می‌دهند و حتی نیازهای برخی از استان‌های دیگر را هم تامین می‌کنند که این نیز جای بسیار خوشحالی دارد.

 

وی صنایع فعال را ظرفیت بسیار بزرگ و مایع افتخار خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: اکنون صنعتگران عزیز ما در این استان با تمام توان در حال تلاش و کوشش برای عمران و آبادانی خوزستان هستند که عمران‌ و آبادانی این استان در پیوند عمران با آبادانی کشور است.

 

استاندار خوزستان عمران و آبادانی خوزستان و کشور به هم پیوسته و با یکدیگر هم افزایی دارند یاد آور شد: امیدوارم از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برای هم افزایی بیشتر و ارتقای صنایع استان خوزستان و حل مشکلات آن ببریم.

 

کد خبر 1110355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha