اساس و قوام کشور، مردم هستند/مردم را به سلاح بصیرت مجهز کنیم

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در سیاست الهی ستون دین مردم هستند گفت:‌ اساس و قوام کشور را مردم تشکیل می دهند و برای مساله دفاع نیز ما باید مردم را بیدار کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله نوری همدانی امروز (پنجشنبه ۶آبان) در دیدار سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل عالم شاهد دو نوع سیاست استکباری و سیاست الهی هستیم، تاکید کرد: در سیاست خدایی انبیا تلاش می کنند تا مردم را به سلاح ایمان مجهز کنند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در سیاست الهی ستون دین مردم هستند و اساس و قوام کشور را نیز مردم تشکیل می دهند، افزود: برای مساله دفاع نیز ما باید مردم را بیدار کنیم و آنها را به سلاح بصیرت مجهز کنیم چرا که دشمن در کمین است.

 

آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور باید آنقدر قوی باشد که دشمن جرأت نکند هر نوع تهدیدی را علیه کشور اعمال کند، ادامه داد: پدافند غیرعامل باید در این مسیر گام بردارد و بیدارتر، هوشیار تر و قوی تر از گذشته عمل نماید.

 

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند.

کد خبر 1110364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha