برخورد قاطع با مسئولانی که در آبادان و خرمشهر ترک فعل کرده اند/ حق مظلوم از ظالم باید گرفته شود

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه با مسئولانی که در آبادان و خرمشهر ترک فعل کرده اند برخورد قاطع می شود گفت: ما رئیس نیستیم بلکه خادم مردم هستیم، همه ما مسئولان وظیفه داریم با خدمت به مردم رضایت آنان را جلب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام صادق رحیمی» امروز (پنج شنبه ۶ آبان) که به همراه رئیس قوه قضائیه به استان خوزستان سفر کرد، در بدو ورود به آبادان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و شهدای منا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر می رسد ما نتوانستیم آنگونه که شایسته مردم است وظایف خود را انجام دهیم.

 

معاون قضائی قوه قضائیه با بیان اینکه فقر و محرومیت در استان خوزستان به ویژه شهرستان‌هاب آبادان و خرمشهر بسیار مشهود است افزود: همه باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات مردم این منطقه کمتر شود.

 

وی با تاکید بر لزوم خدمت همه مسئولان به مردم تصریح کرد: ما رئیس نیستیم بلکه خادم مردم هستیم، همه ما مسئولان وظیفه داریم با خدمت به مردم رضایت آنان را جلب کنیم.

 

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: دستگاه قضائی اگر بتواند در کنار دیگر قوا وظایف ذاتی خود را به درستی انجام دهد بسیاری از مسائل و مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

 

وی بر لزوم گرفتن حق مظلوم از ظالم تاکید کرد و ادامه داد: تلاش می کنیم با رفع مشکلات همکارانمان در استان و شهرستان ها آنان را به گرفتن حق محرومان و آسیب دیدگان تشویق و در مبارزه با ظلم و ظالم یاری کنیم.

 

معاون قضائی قوه قضائیه عنوان کرد: امشب در نشستی مشترک با رئیس قوه قضائیه انواع مشکلات و مسائل را مطرح خواهیم کرد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در سایه وحدت و انسجام روسای قوا می توان خدمات مناسبی به مردم ارائه داد اذعان کرد: این موضوع سبب می شود مشکلات مردم روز به روز کمتر شود.

 

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه اینگونه سفرها دارای تأثیرات فراوان بر تصمیمات کلان قوه قضائیه است خاطر نشان کرد: بی تردید در شهرستان های آبادان و خرمشهر با مسئولان متخلف و کسانی که ترک فعل کرده اند برخورد قاطع خواهد شد.

 

کد خبر 1110365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha