خادمیاران رضوی میاندورود پیشتاز در تامین جهیزیه نوعروسان

شفیعی گفت:به همت کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندورود و با عنایت امام رضا (ع) و حمایت های خالصانه خادمیاران امام رئوف جهت مشارکت در راستای طرح جهیزیه با عنوان مهر رضوی، بخشی از جهیزیه ۸نوعروس نیازمند تامین شد.

 «سید تقی شفیعی دارابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود با عنایت پروردگار و به برکت نگاه انسان دوستانه ای که به پیروی از سیره ولی نعمتشان علی بن موسی الرضا(ع) دارند با تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند، حامی و پیشقدم برای یاری رساندن شدند، اظهار کرد: این خادمیاران رضوی با هدف ترویج ازدواج آسان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند آستین همت را بالا زدند.

 

مدیرکانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندورود افزود: به همت کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندورود و با عنایت امام رضا (ع) و حمایت های خالصانه خادمیاران امام رئوف جهت مشارکت در راستای طرح جهیزیه مهر رضوی تعدادی اقلام جهیزیه  اعم از، جاروبرقی، پتو و پنکه و ظروف اشپزخانه  و... به ارزش ۱۵۰میلیون ریال تهیه و در روز زیارتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) به 8 زوج نیازمند اهدا شد.

 

وی ادامه داد: تامین  و اهداء جهیزیه به زوج های جوان یک حرکت در جهت ترویج و تسهیل امر ازدواج است که در راستای بزرگترین رسالت و سنت حسنه پیامبر (ص) صورت می گیرد و زوج های بی بضاعت راهی خانه بخت می شوند.

 

شفیعی در ادامه از اجرای پویش« آقا حساب کردند » در روز زیارتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: همزمان با چهارشنبه امام رضایی، روز زیارتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با اجرای مرحله دیگری از این طرح حمایتی، بدهی خانواده نیازمند میاندورودی که در تسویه معوقات قبوض برق باز مانده بوده اند پرداخت شد.

 

وی بیان کرد: درطرح «آقا حساب کردند»  به نام امام مهربانی ها و با حفظ کرامت خانواده های نیازمند، تسویه حساب بدهی آنان در فروشگاه‌های مواد غذایی و تره بار ، اجاره بهای مسکن و پرداخت قبوض برق، آب، گاز و همچنین تهیه داروی بیمارانِ خانواده هایِ محروم صورت می پذیرد.

کد خبر 1110402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha