۱۳ آبان نماد تسلیم ناپذیری ملت ایران در مقابل دشمنان است

آیت اللع علما، گفت: ۱۳ آبان نماد تسلیم ناپذیری ملت ایران است و اگر می خواستند تسلیم شوند تا حالا تسلیم شده بودند.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ایام الله ریشه قرآنی و اسلامی دارد و  از دفاع مقدس و مناسبت های سیزدهم آبان به عنوان ایام الله یاد شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: دفاع مقدس  و مناسبت های سیزدهم آبان تا قیامت ایام الله است، زیرا جنگ حق و باطل تا قیامت ادامه دارد و ما در هر زمانی باید به حسب آن زمان به تکلیفان عمل کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: روز ۱۳ آبان در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

 

آیت الله علما تصریح کرد: حسین فهمیده ها و حرکت بزرگ آن ها نباید فراموش شوند، زیرا امام راحل فرمود: رهبر من آن طفل سیزده ساله است لذا باید فهمیده ها را به مدارس به دانش آموزان به دانشگاهیان معرفی کنیم،زیرا این ستارگان و حقایق انقلاببند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بابیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است  اظهار کرد: ملتی که خون های زیادی را برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی خود نثار کرده است از آرمان های خود دست برنمی دارد.

 

و

کد خبر 1110408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha