​برگزاری کنگره یحیی بن زید(ع) اقدامی قابل تحسین است

آیت الله حسینی بوشهری گفت: برگزاری کنگره های مختلف از جمله کنگره یحیی بن زید(علیه السلام) کار مقدس و اقدامی قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» عصر امروز(پنج شنبه 6 آبان) در جمع معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و دست اندرکاران کنگره بین‌المللی بزرگداشت یحیی بن زید(علیه السلام) اظهار کرد: وجود الگوهای موفق در جامعه برای تربیت جامعه نقش آفرین و اثرگذار است و موجب تکامل و رشد جامعه می شود.

 

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه می تواند سیره انبیای الهی را از دل قرآن کریم استخراج کند.

 

وی بیان کرد: برگزاری کنگره های مختلف از جمله کنگره یحیی بن زید(علیه السلام) کار مقدس و سترگ و اقدامی قابل تحسین است و می توان گفت برگزاری این کنگره ها باقیات و صالحات اوقاف و امور خیریه است.

 

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: به اعتقاد بنده در حال حاضر روایات مختلف در خصوص موقعیت مکانی حضرت یحیی بن زید(علیه السلام) در اولویت نیست و مسئله مهم شخصیت آن حضرت است.

  

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین افزود: اوقاف و امور خیریه باید الگوهای معرفتی از اهل بیت(علیهم السلام) را برای مردم به ویژه نسل جوان مشخص کند.

 

کد خبر 1110420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha