مصارف شرب و صنعت در طرح انتقال آب به خراسان جنوبی دیده شده است

حجت الاسلام نصیرایی گفت: اساس انتقال آب در حوزه تامین آب مورد نیاز در حوزه صنعت و معدن است ولی مصارف شرب هم با توجه به کیفیت بالای آب آن همزمان در این طرح لحاظ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سرایان، نشست هم اندیشی توسعه مناطق شهری و روستایی شهرستان سرایان به منظور احصای مطالبات و مشکلات اولویت دار این شهرستان با حضور نماینده مردم شهرستان های سرایان، ‌طبس، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری سرایان برگزار شد.

 


حجت الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده مردم سرایان، طبس، فردوس و بشرویه در مجلس با تاکید بر اولویت بندی مسائل و مشکلات شهرستان، از این نشست به‌ عنوان قرارگاهی برای رصد و پیگیری موضوعات اولویت دار شهرستان یاد کرد.

 


وی در ادامه به تعامل و همراهی دولت و مجلس اشاره کرد و از این موقعیت به منزله فرصت نیکو برای جهش در خدمت رسانی بیشتر مسئولان به مردم و توسعه شهرستان توصیف کرد.

 


نصیرایی در ادامه بر پیگیری جدی و مستمر موضوعات توسط مسئولان تاکید کرد و در خصوص بحث انتقال آب به استان خاطرنشان کرد: اساس انتقال آب در حوزه تامین آب مورد نیاز در حوزه صنعت و معدن است ولی مصارف شرب هم با توجه به کیفیت بالای آب آن همزمان در این طرح لحاظ شده است.

 


وی با تشریح شرایط حساس کشور گفت: امروز شاهد جنگ به تمام معنای امنیتی، اقتصادی و سیاسی هستیم و باید جریانات و اختلافات و بحث نفوذ را با همراهی و همکاری همدیگر مدیریت کرد.

 


امام جمعه شهر سرایان هم در این نشست پیگیری مطالبات و مشکلات شهرستان را از مسیر درست و منطقی متذکر شد و اظهار داشت: مطالبات شهرستانی و استانی قابل رفع را باید با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی مدیریت کرد.

 


حجت الاسلام «غلامرضا مرتضایی نیا» با تاکید بر این موضوع که باید از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کرد، افزود: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را نباید درگیر امور جزیی که توسط مسئولان شهرستانی و استانی قابل رفع بوده کرد.

 


وی با گلایه از مسئولان گفت: مسئولان باید در تامین منافع مردم دید کلان داشته باشند و رسیدن به توسعه و عمران شهرستان نیاز به دید کلان دارد و باید به این سمت و سو حرکت کرد و جای مسئولان فشل و یا ناتوان در شهرستان سرایان نیست.

 


فرماندار سرایان در ادامه، مسئولان را بر احصا مسایل و مشکلات همه جانبه به عنوان برنامه کاری آینده توصیه کرد.

 


وی با قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تحق یافته با پیگیری نماینده شهرستان را مایه امید و احساس امنیت در مردم و مسئولان شهرستان برشمرد.

 


وی این نشست را به عنوان فصلی مشترک کاری و راهگشای توسعه شهرستان و پرهیز از موازی کاری توصیف کرد.

 


در ادامه مسائل و مطالبات اولویت دار در حوزه های شهر و روستا توسط نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی و بخشداران و شهرداران مطرح شد.

 

 

 

کد خبر 1110449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha