نفرات برتر سوگواره عکس عاشورایی مشخص شدند

حجت‌الاسلام حبیبی از مشخص شدن نفرات برتر سوگواره عکس عاشورایی آستارا« سرشت اشک» خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدمهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: سوگواره عکس عاشورایی آستارا «سرشت اشک» به همت کانون فرهنگی سرشت و همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه در مجموع ۸۱ قطعه عکس به دبیرخانه سوگواره ارسال شده بود، افزود: عکاسانی از استان‌های گیلان، اصفهان، زنجان، اردبیل، کرمان و شیراز با ارسال عکس در این جشنواره شرکت کرده بودند.

 

وی با اشاره به اینکه داوری عکس‌ها توسط هیئت داوران جشنواره، که متشکل از جمعی از اعضای انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، به سرپرستی آقای پرویز نوری‌زاد بود انجام شد، تصریح‌کرد: در پایان پس از داوری به ترتیب زینب کریمی از آستارا (گیلان)، علی نجات‌بخش از اصفهان و هومن فتحی از ابهر(زنجان) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌ اینکه آیین اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی آستارا «سرشت اشک» امروز(پنجشنبه، ۶ آبان) در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: به نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلون ریال و به نفر سوم ۲ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر اهدا شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: به دلیل بُعد مسافت و شرایط کرونایی، امکان حضور نفرات برتری که در استان‌های دیگر حضور داشتند، در آیین اختتامیه فراهم نشد، کانون فرهنگی سرشت، برنامه اختتامیه را به صورت لایو(زنده)، از طریق صفحه مجازی کانون پوشش داد و بدین ترتیب نفرات برتر و علاقه‌مندان، به طور زنده، بیننده آیین اختتامیه‌ی اولین سوگواره عکس عاشورایی آستارا «سرشت عکس» شدند.

کد خبر 1110461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha