کالاهای مورد نیاز مردم به میزان کافی  در بازار وجود دارد

رحیمی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم به میزان کافی و مناسب در بازار وجود دارد گفت: از هفته گذشته کمیته‌ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، صمت و جهاد کشاورزی تشکیل شده تا نظارت بر بازار بهتر و بیشتر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امین حسین رحیمی» امروز (پنجشنبه ۶ آبان) در ستاد تنظیم بازار خوزستان که در سالن شهید رجایی استانداری اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته ایجاد هم افزایی برای نظارت بیشتر بر بازار است تا ثبات قیمت در بازار ایجاد و از وقوع تخلف تا جای ممکن جلوگیری شود.

 

وزیر دادگستری افزود: کالاهای مورد نیاز مردم به میزان کافی و مناسب در بازار وجود داشته و این موضوع  بسیار اهمیت دارد که باید این مهم به درستی اطلاع رسانی شود.

 

وی با بیان اینکه از هفته گذشته کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، صمت و جهاد کشاورری تشکیل شده تا نظارت بر بازار بهتر و بیشتر انجام شود عنوان کرد: با توجه به‌ اهمیت این موضوع در مرکز، ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهوری تشکیل می شود.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: کالاهایی که در تعزیرات تملیک می شود باید زودتر به فروش برسند، باید با تهیه گزارشی از اموال تملیکی کالاهای ذخیره شده در انبارها به فروش رسیده و پول آنها به خزانه واریز شود.

 

کد خبر 1110476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha