بخش فرهنگ و هنر در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حمایت می‌شود

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش فرهنگ و هنر در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حمایت خواهد شد و تا دوماه آینده لایحه به صحن مجلس خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح خدمات و بازگشایی کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: سنندج شهر دارلاحسان و استان کردستان استانی فرهنگی است که حضور مسئولان کشوری به استان مایه خیر و برکت به این استان است.

 

 

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از افتتاح کتابخانه امام خامنه‌ای در سنندج افزود: افتتاح این نهاد فرهنگی مزین به نام مقام معظم رهبری در استان مایه خیر و برکت برای استان است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با استفاده بهینه از این مجموعه در راستای ارتقای سطح فرهنگی و سطح مطالعه‌ای مردم گامی برداشته شود و شاهد افزایش سرانه مطالعه استان باشیم.

 

 

فتحی با اعلام حمایت مجلس از نهاد کتابخانه‌ها اعلام کرد: تا دو ماه آینده لایحه بودجه 1401 به صحن مجلس خواهد آمد و امیدواریم نمایندگان همچون لایحه بودجه 1400 امسال نیز از نهاد کتابخانه‌ها حمایت کنند.

 

 

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس به عنوان نماینده و وکیل مردم باید از حوزه‌های فرهنگ و هنر حمایت کنند.

 

 


علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز در این آئین اظهار کرد: با همراهی نماینده ولی فقیه کردستان فرصتی طلایی در اختیار مجموعه فرهنگی کتابخانه‌های استان و خدمتگزاران کتاب و کتابخوانی قرار گرفت که کتابخانه امام خامنه‌ای با تجهیز و بازطراحی نوین به مردم سنندج ارائه خدمت کند.

کد خبر 1110479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha