اولین هنرستان هنرهای زیبای جنوب کرمان افتتاح شد 

امروز ۸ آبان ماه با حضور علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از مسئولین و هنر دوستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۸ آبان ماه طی مراسمی با حضور علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان و جمعی از مسئولین و هنر دوستان، هنرستان دخترانه هنرهای زیبای جنوب کرمان در جیرفت افتتاح شد.


«حسین اسحاقی» در این مراسم، ضمن خیرمقدم، گفت: با طی فرآیند و مراحل قانونی و با پیگیری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز شاهد افتتاح نخستین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در جنوب کرمان هستیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، تاسیس و راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا را یکی از مطالبات روسای ادارات فرهنگ و ارشاد سایر شهرستان های جنوب کرمان، قلمداد کرد و افزود: با توجه به استعدادهایی که در شهرستان های جنوبی کرمان وجود دارد که نیاز به کشف و شکوفایی دارند، مطالبات این مسئولین مدنظر قرار داده شود.


وی عنوان کرد: تا در صورت فراهم شدن شرایط و با عنایت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، شاهد افتتاح این گونه هنرستان هایی در دیگر شهرستان های این منطقه باشیم.

 

گفتنی است؛ مجوز این هنرستان دخترانه فعالیت در پنج رشته گرافیک، نقاشی، موسیقی، نمایش، سینما است که در سال تحصیلی جدید در رشته های سینما و گرافیک پذیرای دانش آموزان علاقمند به تحصیل در این رشته ها است و همچنین امروز هنرستان پسرانه هنرهای زیبا با مدیریت یوسف فاریابی در جیرفت افتتاح شد.

کد خبر 1110517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha