ورزشکاران آستارایی خون اهدا کردند

تعدادی از ورزشکاران، روسای هیات‌های ورزشی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد آستارا در یک اقدام خداپسندانه با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان خون اهدا کردند.

«وحید خاصی‌‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: جامعه ورزشی آستارا وظیفه خود می‌داند با اقدامات نوع‌دوستانه، مهربانی و رفتارهای جوانمردانه را گسترش دهد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه روز گذشته تعدادی از ورزشکاران، روسای هیات‌های ورزشی، اعضای سازمان‌های مردم نهاد و کارکنان این اداره در پایگاه انتقال خون این شهرستان حضور و به نیازمندان خون اهدا کردند، افزود: اهدای خون با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و نوعدوستی، انجام شد.

 

وی تصریح‌کرد: ورزشکاران و قهرمانان همیشه مورد توجه جامعه بوده و حرکت این قشر در جهت اهدای خون می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه مردم قرار بگیرد.

 

خاصی‌پور با اشاره به اینکه نیاز به خون همیشگی است، گفت: نباید بیماران نیازمند به خون را فراموش کرده و باید به کمک آنها بشتابیم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا نقش جوانان و ورزشکاران را در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون مهم و اساسی دانست و خاطرنشان‌کرد: عدم وجود جایگزین مناسب برای خون و از طرفی همیشگی بودن نیاز به خون و فرآورده‌های آن باعث شده تا اهدای خون از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

کد خبر 1110535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha