استفاده از ظرفیت استان‌های معین جهت بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا

وحیدی با بیان اینکه از روند کار بازسازی مناطق زلزله زده عقب هستیم گفت: از ظرفیت استان‌های معین جهت بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا استفاده شود و حداکثر تا یک ماه آینده منازل آسیب‌دیده را بازسازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد وحیدی» عصر امروز (جمعه ۷ آبان) در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: یکی از نقاط ضعفی که در مناطق زلزله زده اندیکا مشاهده شد نبود پزشک سیار است و علاوه بر این هیچگونه بیمارستانی در اندیکا وجود ندارد.

 

وزیر کشور افزود: ضرورت دارد شبکه بهداشت و درمان در زمینه احداث بیمارستان تدابیری اتخاذ کند اما تا احداث بیمارستان اکنون و در شرایط فعلی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم داده شود.

 

وی با بیان اینکه هلال احمر اکنون در شرایط حاد مناطق زلزله زده حضوری فعال داشته باشد اضافه کرد: یک‌ماه از کار عقب هستیم و باید زودتر برای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله در این شهرستان اقدام شود.

 

وحیدی تصریح کرد: از ظرفیت های استان های معین باید استفاده کرد و حداکثر تا یک‌ماه آینده خانه های آسیب دیده از زلزله در این شهرستان را بازسازی کرد، به هر میزان که این روند دیرتر انجام شود با توجه به نزدیکی فصل سرما و بارندگی مردم بیشتر با مشکل مواجه می شوند.

 

وزیرکشور در پایان یاد آور شد: برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی در مناق زلزله زده شایسته است که از ظرفیت های بومی همین مناطق بیشترین استفاده و کمک را دریافت کرد.

 

کد خبر 1110640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha