احصای نیازهای مجتمع فرهنگی و راه اندازی سینما در آران و بیدگل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نیازها و نواقص مجتمع فرهنگی هنری آران و بیدگل طی جلسه ای در هفته آتی احصا و برای راه اندازی سینما تمهیدات لازم صورت می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در سفر یک روزه به شهرستان آران و بیدگل در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: یکی از اهداف ما در سفر به شهرستان ها استماع و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات همکاران شهرستانی و برطرف کردن موانع برای فعالیت های فرهنگی هنری در سطح شهرستان ها است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل دارای فرهنگ دینی مذهبی و مردمی ولایت مدار است ابراز امیدواری کرد: با استفاده از فعالیت های دینی قرآنی و فرهنگی بسیار بالایی که در این شهرستان صورت می گیرد و با برنامه ریزی دقیق تر و کامل تر و بهره مندی از این فرصت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان به هدف اصلی و اساسی خلقت که همان بندگی و معرفت خداست نائل شویم.


حجت الاسلام معتمدی همچنین در حاشیه این دیدار از پروژه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان بازدید و تاکید کرد: نیازها و نواقص مربوط به این مجتمع فرهنگی که قطعأ مورد نیاز اصحاب فرهنگ و هنر است طی جلسه ای در هفته آتی احصا شود و برای راه اندازی سینما تمهیدات لازم صورت می پذیرد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: حضور مدیر کل یک غنیمت و نگاه ویژه به شهرستان است که امید است برکاتی این سفر به همراه داشته باشد.


سعید ضابطی اضافه کرد: در تمامی رویدادها و وقایع تاریخی در تقویم کشور برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان برگزار می شود درحالی که برخی از ادارات با همکاری و مشارکت این اداره برنامه نیز برنامه های خود را برگزار می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در ایام کرونا روند فعالیت های این اداره علی رغم شرایط کرونایی متوقف نشد کارگروهی در شهرستان ایجاد و در بستر شبکه های اجتماعی، فعالیتهای فرهنگی هنری انجام می شود.

 

ضابطی افزود: در این رویداد انجام برنامه ها و موفقیت های چشمگیر به دست آمده در طول این چندسال اخیر را مدیون تلاش و همکاری همکاران و کار تیمی و گروهی آنان برشمرد که هر یک به نوبه خود چندین فعالیت را انجام می دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی سفر یک روزه به شهرستان آران و بیدگل با امام جمعه و معاون فرماندار و منتخبین اصحاب فرهنگ و هنر دیدار و در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شرکت و از نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی هنرمندان شاخص شهرستان دیدن کرد./

کد خبر 1110741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha