بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان از مجموعه رسانه ای طاووس بهشت آران و بیدگل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مجموعه رسانه ای طاووس بهشت و کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان آران و بیدگل از مجموعه رسانه ای طاووس بهشت و کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) این شهرستان بازدید کرد.

 

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در این بازدید، با روند شکل گیری و فعالیت این مجموعه در سطح استان و کشور آشنا شد.

وی در این بازدید به دغدغه عوامل مجموعه طاووس بهشت پاسخ داد و درباره مسائل فرهنگی رسانه ای به گفت‌وگو نشست و فعالیت های فرهنگی هنری این مجموعه رسانه ای و کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) را ستود.

 

مسائل فرهنگی، هنری ، رسانه ای، سینما، وضعیت افراد مجموعه ، مشکلات آنها از جمله مسائلی بود که در این نشست با حضور عوامل مجموعه طاووس بهشت به آن ها پرداخته شد.

 


مدیر امور رسانه کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طاووس بهشت جزو نخستین مجموعه های فرهنگی رسانه ای کشور است كه در فروردین ماه سال ۱۳۸۱ راه‌‌اندازی شده است.

 

محمدرضا رحمتی افزود: مجموعه طاووس بهشت با توجه به گسترش بهره‌وری از ابزارها و رسانه‌های نوین و نمود موثر بخش فرهنگ در فضاهای مجازی به موضوع  کارآفرینی و تجاری‌‌‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری توجه دارد و توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه فرهنگ و حمایت از  نخبگان فرهنگی رسانه ای را در برنامه های خود دارد.

 

مدیر امور رسانه کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی هنری و رسانه ای همچنین در کنار شناسایی و فعال نمودن استعدادهای بالقوه آمادگی دارد تا در صورت حمایت و توسعه زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و رسانه ای خود اقدام کند.

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

کد خبر 1110758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha