کار جهادی و تلاش بی وقفه مهم ترین گام در راستای رفع مشکلات حوزه عمران است

دالوند با اشاره به اهمت تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، گفت: جهت رفع مشکلات حوزه عمران ‍ هیچ راهی جز کار جهادی و تلاش شبانه روزی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد رضا دالوند» امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی گامی مهم در راستای تقویت زیرساخت های استان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: با توجه به اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان از همه دستگاهها انتظار میرود همکاری لازم را بعمل آورند.

وی تصریح کرد: در این خصوص نسبت به پیگیری امورات از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد و لازم است بروکراسی های اداری خاتمه یابد.

دالوند در خصوص توزیع اعتبارات افزود: با توجه به زمانبر بودن تخصیص اعتبارات و وجود مناطق گرمسیر و سردسیر در استان این موضوع مد نظر قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌ها را بموقع به سرانجام برسانیم.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد:اولین ابزار تصمیم گیری مدیران آمار و اطلاعات درست است، موقعی که آمار دقیق نباشد تصمیمات  سلیقه‌ای خواهد بود .

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد سامانه‌ای به‌منظور ثبت میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها از طرف دستگاهها و انطباق آن با گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در بحث نظارت ها خیلی جدی هستیم و هیچگونه گذشتی نخواهیم داشت.

دالوند با اشاره به محدودیت منابع و اعتبارات گفت: لازم است به اندازه مناسب پروژه تعریف شده تا با پیمانکاران به مشکل بر نخوریم و به این منظور لازم است ابتدا پروژه های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بحث بودجه ۱۴۰۱ را از ضروریات دانست و گفت: تعریف پروژه باید یک تعریف استاندارد باشد و نباید در این زمینه  سلیقه‌ای عمل شود. 

وی افزود: بالاترین مقام تشخیص دهنده ضرورت اجرای یک پروژه شخص استاندار خواهد بود و پروژه های مورد نظر باید در شورای برنامه ریزی استان به تصویب نهایی برسند.

دالوند افزود: بعد از شناخت کوتاه مدتی که خواهیم داشت به شهرستانها سفر اجرایی و بدون تشریفات خواهیم کرد و با حضور فرمانداران پروژه ها را بازدید  و تصمیم گیری لازم در همانجا به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به سفر  ریاست محترم جمهور به استان در روزهای آتی گفت: در این سفر ما باید آن امتیاز لازمی را که می توانیم بگیریم کسب کنیم چون ممکن است سفرهای بعدی زمانبر باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با این همه مشکلاتی که در استان به چشم می خورد هیچ راهی جز کار جهادی و شبانه روزی نخواهیم داشت. همدلی هماهنگی و همکاری از اولویت های ماست لذا مدیران آماده باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه روزی و جهادی را آغاز کنیم.

 

کد خبر 1110832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha