مدارس شاهرود و دامغان غیرحضوری شد

دستورانی با بیان اینکه مدارس شاهرود و دامغان غیزحضوری شد گفت: علت این امر قرار گرفتن این دو شهر در وضعیت قرمز کرونایی اعلام‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد دستورانی» در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه تا اطلاع ثانوی دانش آموزان شهرستان‌های شاهرود و دامغان به‌صورت غیرحضوری تحصیل را ادامه می‌دهند، گفت: علت این امر قرارگیری مدارس این شهرستان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی گزارش‌شده است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها، آموزش در مدارس شهرستان‌های قرمز کرونایی، قطعاً به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، اظهارداشت: سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد لذا با توجه به وضعیت هر شهرستان نسبت به حضوری یا غیرحضوری شدن مدرسه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

 

وی بابیان اینکه طبق آمارها تا به امروز ۸۵.۹ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان برابر کرونا واکسینه شدند، ابراز داشت: این میزان حدود ۴۸ هزار دانش‌آموز استان را شامل می‌شود.

 

دستورانی  با اشاره به اینکه۹۰ درصد معلمان نیز دُز اول واکسن و بیش از ۷۰ درصد آنان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار کرد: روند واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: می‌کوشیم تا طی چند روز آینده به پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان دست‌یابیم تا فضای ایمن در فضای تعلیم و تربیت استان سمنان فراهم شود.

کد خبر 1110935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha