پیگیری حل مشکل فاضلاب ملاشیه توسط دفتر تسهیلگری و توسعه محلی

جمشیدی گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که محله ملاشیه با آن مواجه است ضعف شبکه فاضلاب این منطقه بوده که معضلات مختلفی را برای شهروندان ایجاد کرده و در همین راستا این دفتر پیگیری های موثری در زمینه تسریع روند اصلاح شبکه فاضلاب انجام داده است.

«زهرا جمشیدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کارون همواره در تلاش است تا بتواند علاوه بر تسهیلگری در حوزه خدمات شهری بتواند اقدمات فرهنگی یا اجتماعی را در سطح منطقه انجام دهد.

 

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ملاشیه افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که محله ملاشیه با آن مواجه است ضعف شبکه فاضلاب این منطقه است که معضلات مختلفی را برای شهروندان ایجاد کرده و در همین راستا این دفتر پیگیری های موثری در زمینه تسریع روند اصلاح شبکه فاضلاب انجام داده است.

 

وی به بیان برنامه های  فرهنگی در این دفتر پرداخت و اضافه کرد: برگزاری کارگاه های نقاشی، کارگاه خانواده، کارگاه حقوق شهروندی، کارگاه حقوق زنان از مهمترین برنامه فرهنگی اجتماعی این دفتر هستند.

 

جمشیدی تصریح کرد: در بخش اقتصادی نیز دوره های مختلفی با هدف اشتغالزایی برگزار می شود که این دوره ها شامل دوره های تزریقات، گلدوزی عروسک بافی و ... هستند و علاقه‌مندان پس از شرکت در دوره ها که با هزینه بسیار مناسبی برگزار می‌شود، مدرک رسمی دریافت می کنند.

 

کد خبر 1111012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha